• Home »
  • Zelf online boekhouden

Zelf online boekhouden

VVE Online wordt uitgevoerd op de grootste webdienst voor online administraties: Twinfield. Hiermee kunt u vanaf elke locatie en 7 dagen in de week, 24 uur per dag veilig werken aan uw online VVE administratie. Het enige wat u nodig hebt is een PC en een internetverbinding.

Tegen betaling van een vast abonnementsbedrag per maand hebt u toegang tot deze web dienst. Geen software hoofdbrekens, u hebt steeds automatisch toegang tot de nieuwste versie.

Zelf de boekhouding doen zonder zorgen

VVE Online is ontworpen voor intuïtief gebruik. Daardoor kan iedere penningmeester eenvoudig de administratie van de VVE zelf verzorgen. Bovendien zit in het standaardpakket een workshop van 1 dag inbegrepen.

VVE Online is inclusief de standaardinrichting van de administratie, de penningmeester kan zelf de specifieke gegevens, zoals bijvoorbeeld de gegevens van de leden van zijn VVE daarin in brengen.

Zit u na opstarten van de administratie nog met problemen dan biedt onze telefonische helpdesk uitkomst. De helpdesk kan met u meekijken in uw administratie waardoor een optimale assistentie is gewaarborgd.

De functionaliteit zal u verbazen

  1. In een handomdraai maakt u een email-bericht (of geprinte brief) aan uw leden dat de maandelijkse incasso van de servicekosten er weer aan komt, welk bedrag zal worden geïncasseerd.
  2. Het incassobestand wordt vervolgens automatisch aangemaakt zodat u dat alleen maar via electronic banking naar uw bank hoeft te sturen voor incasso
  3. Voor betalingen aan uw leveranciers maakt het systeem een automatische te verwerken betaalbestand. Natuurlijk worden deze betalingen automatisch verwerkt in uw boekhouding.
  4. De dagafschriften van uw bank worden met mutatiebestanden van bank ingelezen en verwerkt in uw administratie. Bij Rabobank en ABN Amro worden de bestanden automatisch opgehaald. Een percentage van 90% volautomatisch ineens correcte boekingen is haalbaar, zodat slechts aan de resterende 10% extra aandacht gegeven hoeft te worden.
  5. Bewaking van de betaling van de maandelijkse servicekosten met daaraan gekoppeld indien gewenst een volledig geautomatiseerde aanmaningsprocedure.
  6. De maandelijkse reserveringsboekingen voor onderhoud is een kwestie van twee velden invullen en een druk op de knop.
  7. Begrotingen worden ingebracht in het systeem en maandelijks genereert u een rapport met de vergelijking tussen budget en werkelijkheid (en indien aanwezig het voorgaande jaar).

Wilt u ondanks de eenvoud van VVE Online toch de administratie uit laten voeren door een externe administrateur, dan kunt u dat bij VVE Online uitbesteden. Ook allerlei varianten, waarbij de penningmeester zelf een deel van de administratie voert en VVE Online een ander deel, zijn denkbaar. Hebt u assistentie nodig bij het klantgericht indelen van de administratie? VVE Online helpt u dan graag verder. Voor deze administratieve assistentie heeft VVE Online zeer concurrerende, vaste tarieven.